6.3.12

我的背包

一個人的旅程,背包是我唯一的伴侶。也許它累了,我只好
進行急救,替它聯了20針,實在體現何謂實而不華。嘩卡卡 ~

我那穿過風花雪月的年少 我那駝著歲月的背包
我的青春夢裡落花知多少 寂寞旅途誰明瞭

4 則留言:

Kelly媽媽 說...

last day la,唔知講乜好~得閒update下近況la~~

匿名 說...

除左呢個實而不華的背包,你好似有個又華又實的sharpsharp紫色背心wor ^++^
I'll miss u soooooo much~
with luv
四寶飯~

微笑的魚 說...

> Kelly mama : 唔洗講咁多勒,盡在不言中,保重呀你 !!

> 四寶飯 : 紫色背包真係好靚,好襯我,果然係貴野有佢好0既地方 =) I will miss you very much toooooooooo ^^

薯仔 說...

加油呀飛鷹背包!一定要捱到返香港!