8.8.08

感動




一場很感動人心的開幕禮。北京奧運。

I'm always proud of being a Chinese.

3 則留言:

呼吸的頻率 說...

哈哈~開頭打鼓同腳板煙花真係好正~~睇到我起曬雞皮~~~但後來字垃(和字)開始就悶死了,又戲曲又唱歌, 勁似歡樂滿東華籌款晚會。太中國了,好似一次過睇左十次十面埋伏同黃金甲咁!!!除左個五環升起~~真係唔知關奧運咩事? 郎郎同個小朋友彈琴個度又唔知做咩?不過到結尾又好睇番wor~~哇~~點聖火o個度型到不得了!!!!!


今日我全日係屋企睇奧運呀~~中國拎左幾個金牌呀~~跳水仲超越亞軍幾條街tim ar~~~好勁呀~~~

匿名 說...

果真係好精彩的開幕,但係好(對唔住),由於我啱啱食飽飯,可能係飯氣攻心之濟,睇完打鼓時已經瞓著了...但係好彩都睇返最後果幕點聖火,真係拍爛手掌呀,都算不枉此生!!![大誇張了吧]!!!

匿名 說...

Re Do : 我覺得個開幕禮雖然係太多野,但我覺得好感動,將中國0既文化都帶晒出黎 (縱使唔開奧運事),我真係覺得好驕傲啊。

我都有睇郭晶晶&吳敏霞跳水,佢地真係跳得好齊好靚。

Re 沙拉 : 死野 !! 成日掛住訓 !! 咁重要0既野你都錯過,冇下次架勒 !! 醒下啦你。