10.3.09

兩生花


兩生花生日,你們真好,怕我破費,選擇到我們的老地方吃米線,除了第一次相約吃火鍋外,我們往後每次見面都是在譚仔,先到先等,吃完就閃。

do : 告訴你一件事,其實當時我未曾認識你而答應借你睡袋到西藏,有些朋友覺得我很易信人,怕你騙我,如是的話,我該慶幸終於有東西值得人家貪圖了,嘩哈哈。還有,你那天給我的熱狗真的很美味 !!

ne : 你比我想像中活潑多言,你的精力簡直用不完,在你面前,我是那麼的寡言孤僻。還有多得你經常提點我要當個女人,我知道的了,努力留長髮勒 !! 最後,想問問你暗戀我兩年,為什麼不早點跟我表白呢 ? 雖然我知道,你認識我後,一切幻想都破滅。嘿嘿 ~

do & ne : 生日快樂,將快樂都帶給我。
*
一個擁有一副路人臉平凡得隨街都有人像我的 Wendy 上

2 則留言:

匿名 說...

路人甲,
哈哈哈哈
我就係特登唔同你表白住
如果唔係邊有得借睡袋,你又邊有熱狗食呀^++^
我都好鬼開心可以成日同你食米線
又可以係九龍公園hehehaha
你呀你呀,快d變反個女人啦
如果唔係有言丞旭同有ar mui都冇用啦
雖然而家得個王光亮.............

路人乙上

微笑的魚 說...

Re 路人乙 :

唔好再提王光亮勒!! 我平時都要忍笑,唔可以俾佢知道,佢會用粗口鬧人架!! suhhhhh

路人甲上