23.5.10

死亡

第一次跟死亡那麼接近,多謝阿牛死捉著我不放、教練 Desmond Sir 把我拉回來、明哥跟我十指緊扣和 Sam 的事後輔導,雖然我仍然很害怕,但經一事長一智,流過的兩粒眼淚和鼻血不會白流。冷靜冷靜,深呼吸 !! Goodnight ~ All my good buddies ~

1 則留言:

微笑的魚 說...

Maggie Chan 潛水?

Sidney Lam o, take care

Tong Pauline be careful ~!!!! better now?

Ryan Lim 下次小心d啊。

Willy Kwong 證明你命硬, 冇咁易走得!
不過點都小心d 好! 得閒方享下你d智慧比我啦~!

Josephine Lai 冇事咩嗎?都話禧山莫禧水...下次小心啲啦!!!

Henry Liu 潛到流鼻血無事架,下次你慣左就會衝落去一啖氣都唔蹝...

Cyrus Ng 保重... 同小心啲好喎老細

Ally Lam 俾你嚇死, 冷靜就好, 你應該知道desmond教練和明哥擋在我們頭頂再死命拉我們下去, 我們是被保護的!
buddy, enjoy the dive nxt sun!!!

Desmond Leung 哈!儍妹!冇咁垮,只不過大家唔比妳同隻核突船底kissie啫。同死亡重好遠~ 下次放髦啲,慢慢上番少少至做反壓。就算真係要上番去都要伸手向上望咪ok囉^o^
只不過妳啲finning係最好嘅一個,要捉住妳都幾攰...
當今以係經驗,下次咪記住囉。

Patricia Kong 哇! 小心D!! 保重呀~~好彩有咁多Buddy幫你, 信任佢地之餘都要注意安全呀!

WenWen Wan
‎> 阿牛 & Desmond : 好彩有你地捉住我,我自己一個驚到心都跳埋出黎 !!! 下次我會做好 d, 畢竟以後都要靠自己 !
> All : 我 ok 呀, 只係自己唔夠冷靜, 上左一堂寶貴0既課 :)

Desmond Leung 阿牛係邊個....?^^

WenWen Wan haha, 阿牛 --> 秘密 ^^

Desmond Leung ‎=.=!

Angela Tao What had happened? Mind sharing?

Ng Chi Po 你可以同人講:"驚?!驚咩呀?!我死過一次!"

Angela Tao Desmond Sir 唔係話同死亡重差好遠咩!!!! 咁難得的經驗 .. 唔係人人都有!!

Desmond Leung ‎^o^''

Stella Leung take care ar baby!!!!!!!!!!!!!!!

Catherine Poon 不死之wendy! 繼續努力!!

Dicky Tang 送個like 俾你~

WenWen Wan ‎
> 蒲 : 我唔係膽生毛架 !! 我咩野都驚一餐....冇鬼用 !! btw, 你幾時再出海呀 ??
> Angela : 而家諗番其實真係同死亡好遠0既,不過以後如果有人問我潛水最深刻係咩野,就唔會係同海龜蜴游,而係呢一次經歷 :)
> kaling, catherine, 威威 c 令 : thanks ar, I'm fine ar, never give up :)

Yee Ming Yung hi,你好禜幸很多人閿心妳,墓本上牛牛埋唔倒你身,放心,—個敖練十DM先至三個將升A仔小妹,再想一想,是非常安全的,俾D信心給自己啦.

WenWen Wan ‎> 明哥 : 我睇唔到野,唔知你地0係身邊,冇下次架勒 !! 而家醒左好多哩 !! :)