12.7.10

慳錢

為左慳錢,我決定除左有目的地買野同埋食野外,以後唔帶錢出街,只會帶八達通搭車 !!!!

1 則留言:

微笑的魚 說...

Doris Ho same here! i always only have $20 with me apart from the octopus card, haahaha, hug

Szeto Chi Pang 支持你 !!! 帶埋飯仲慳~~

Jackey Pang 其實你駛得多唔係食野咩?

Shirley Ho 食少幾柸麥旋風la!!!

Kolly Chow Why do that? R u going to Australia?

WenWen Wan ‎> Doris : $20 都厭多呀 !! 我一蚊都唔可以帶,斷絕一切不必要0既誘惑 !! hug ~
> Szeto : 一直都帶飯勒,但都仲係用左好多錢0係唔知邊度....
> Jackey : 除左食,仲成日買埋 d 唔等使0既野,要戒要戒 !!
> Shirley : @___@ 好好味呀 !!!! 戒戒戒戒戒戒戒 !!!!!!
> Kolly : nomoneynomoneynomoneynomoney >____< Australia is a long way to... go :)See More

Josephine Lai 我覺得你平時都好慳家(孤寒)啦喎...不過你啲錢用咗落你啲嗜好度之嘛...ps:食埋星期三先喎!!!

WenWen Wan ‎> Jo : 簡直就係高消費嗜好 !!!!!!!!! 同埋我而家想賣晒 d 書,搵緊門路搵人收留二手書,九成九新,有包包書膠,幫幫手哩 !!

Sidney Lam 咁你不如出少d 街啦

Josephine Lai 唔係咁燶丁卦!!!

WenWen Wan
‎> 禮 : 唔見朋友會死架 !!!
> Jo : 一來燶,二來間房冇位擺我 d 潛水野呀 !!! 執極都仲好多野... d 書佔左我兩個櫃呀,見到就頭痕....

Szeto Chi Pang 我舊時過海返筲箕灣, 試過無帶飯, 但一日駛廿蚊only~

Linda So 但你要連 card 都唔帶出街才行呀 !

貓貓 只拿住家飯, 及車錢, 吉水樽就可...

WenWen Wan ‎
> Szeto : 廿蚊可以買到五個菠蘿包,夠晒飽,不過我而家日日都俾人話我帶飯盒食蝦好富貴...其實係因為我阿媽懶得煮野食,白灼蝦最易煮而已.....
> Linda : 八達通唔可以唔帶,內有月票呀,不過我已經 cut 左自動增值,咁樣會好好多 ^^
> 貓姐 : haha ~ 我仲有好多野要帶,因為放工好多野要搞,kakakaka ~

Chan Wai Hang Tommy 咁,下次叫M記雪糕,唯有唔預你啦~

WenWen Wan ‎> 好叻0既爸爸 : 冇錯,唔洗預我 !!!!!