12.1.10

兩個變態老婆和媽咪的軼事

話說我和白痴佩無啦啦討論起婚後生活.......

siu yuen zi : 佩
魚 : Wendy

siu yuen zi: 到時最好唔洗打牛工, 之後我地去街去學畫畫學跳舞行山影相煮野食整甜品魚: 好呀 !! 我要學油畫, 好幸福呀 !!
siu yuen zi: 好呀好呀! 朝早一齊插秧, 天台/ 後園
魚: 朝早我要帶仔仔番學先喎
siu yuen zi: 下,幫我帶埋我果個丫
魚: 唔得架, 會唔認得你係媽媽架 !!
siu yuen zi: 唔怕,朝早ja ma,下晝我揍埋你果個lor
魚: yeeee, 我地要共同進退架 !
siu yuen zi: 我同佢講, 拿~ 跟住肥姨姨唔好認錯ar
魚: 頂你, 死八婆
siu yuen zi: 好la 好la,一齊揍la~ 咁揍完先玩
魚: i can't stop laughing
siu yuen zi: hahhahhhah
魚: 拿, 乖仔, 跟住矮 E E 勒
siu yuen zi: HAHHAHAHAHAAHA
魚: 好辛苦
siu yuen zi: 頂 ! 我lee 度好靜,我笑左出來ar, 實聽到la~~
魚: 我都係

siu yuen zi: 9點wor,去邊玩
魚: 我想跳舞, 出一身汗先, 然後去針清黑頭
siu yuen zi: 好呀一定要有做 facial 時間
魚: 冇錯, 做完去 HIGH TEA
siu yuen zi: lunch ja
魚: 跟住一齊買送
siu yuen zi: 未食lunch ar
魚: HIGH TEA LAR, 下午茶平 D 呀
siu yuen zi: 我要求12點要食小小野先
魚: OKOK, 咁今晚煮咩野送好呀 ?
siu yuen zi: 我有食譜
魚: 老公成日話我煮黎煮去都係0個幾味勒
siu yuen zi: 咁整下日式野食lor
魚: 不如買外賣扮係自己整
siu yuen zi: 太貴喇
魚: 冇時間整喎, 一陣又要去臭仔仔放學
魚: 不如你整, 我打賞少少人工俾你
siu yuen zi: 我鐘點會整ga na
魚: 你咪係鐘點LOR, 咪扮野
siu yuen zi: 下~ 你請左我~?? 主人有咩吩咐 ?
魚: 幫我憫屎
siu yuen zi: hah 你舉起屎忽先
魚: 好辛苦

siu yuen zi: 仔仔幾點放學ga ?
魚: I CAN'T STOP LAUGHING, LET'S ME CALM DOWN FIRST
siu yuen zi: 買左d 餸放在我架車度先丫,後面有冷凍箱
siu yuen zi: urm.. 可唔可以幫我揸車ar , 我唔識分左右ga !
魚: 頂, 我未冷靜完, 好辛苦, 塊面紅晒
siu yuen zi: hah
魚: 你死開啦, 等我黎揸, 我係滕原拓海
魚: 你準備好未 ? 我要飄移勒~
魚: 飄 ))))))))))))))))))))) 哎呀, 死勒 !! 你冇鎖好個冷凍箱咩 ?! d 送飄走晒勒 !!
siu yuen zi: 係ar 唔記得鎖....
魚: 頂, 今晚實俾老公鬧死勒 !! 我唔理呀, 我賴你架 ! 隔離屋個矮師奶 lor
siu yuen zi: 執返來煮lor, 佢唔覺ga, 洗下佢就ok !
魚: 爛晒勒, 飄左出去, 再被後面架車輾過...
siu yuen zi: 咁算la, 今晚budget 過左, 無野食早d 訓啦 !!
魚: 咁我打俾老公叫佢出去偷食先
siu yuen zi: 咁佢應該之後都唔會返來.....一齊去 M記la~
魚: 我地老公好慘
siu yuen zi: 辛苦做完野返到屋企無野食 hah
魚: 係, 仲要食JUNK FOOD

siu yuen zi: 仲有我第日間屋係 3 房,一間主人房,一間擺衫晾衫,一間書房,個仔要訓廳ga,
魚: 好慘
siu yuen zi: hah
魚: 來生投胎都唔想做你個女
siu yuen zi: 如果細細個就要自己一間房果d 細路大個左成日自以為事成日要講人權ga, 我要佢學識share 同遷就人ga~
魚: 嘩
siu yuen zi: 好有遠見 hah
魚: 咁同我地訓啦, 好溫暖呀
siu yuen zi: 迫死la
魚: 老公出廳訓
siu yuen zi: 咁樣個老公會走ga ,唔得唔得, 我唔想老公搭高鐵走左去ar, 亞仔可以上天台訓既, 你個仔同我個仔一齊訓la ,有個伴
魚: 會唔會搞基架 ? 唔制呀 !
siu yuen zi: 可能我生女呢
魚: 仲衰, 人仔細細, 玩玩下出事, 唔想同你做襯家
siu yuen zi: 我都唔想
魚: 反面
siu yuen zi: 一定會,仲會唔比個仔/ 女成日去襯家屋企
魚: 冇錯, 我會搬走
siu yuen zi: 我地既仔女會做一場羅密歐同茱麗葉既大龍鳳比我地睇
魚: 我打斷佢對腳, 睇下點私奔
siu yuen zi: 我會迫佢去相睇, 灌醉佢
魚: 好變態
siu yuen zi: then 送佢去外國, 一了百了
魚: 兩個大好家庭從此家變

siu yuen zi: 下,我又有左
魚: 哈哈, 低能, 你生夠未呀 ?
siu yuen zi: 今次twins
魚: 成個歐洲都有你 d 仔女勒
siu yuen zi: hah
siu yuen zi: 你d 仔會唔會過去溝我d 女ga
魚: 我送佢地去印度
siu yuen zi: 嘩仲慘
魚: 令佢地知道自己擁有0既唔係必然
siu yuen zi: 我都係要佢訓廳姐,你玩到咁大呀.......
魚: 最重要係唔想俾佢地遇上你 d 女
siu yuen zi: 做弧兒都無咁慘 hah, 頂,笑爆
魚: 哈哈, 笑死我 !!
siu yuen zi: 我都唔會比我d 女有 pen fd / 開d 識網友account, 你知印度都有筆同電腦.. 小心駛得萬年船 , 就同監獄入面d 人一樣. 唔可以比佢地有鐵匙羹

************************** END ***************************

@_____________________@ 笑到我標眼水 !!!!!!!!!

沒有留言: